Intervju

Imorgon skall jag på en kortintervju.
Har sökt en utbildning och trodde inte ens jag skulle bli kallad till intervju, men jupp, det har jag blivit =)
Nu är jag skitnervös.
Undrar vad dom kommer fråga =)

Har längtat ett år efter att få söka, så söker jag och nu helt plötsligt vet jag inte om jag vill gå linjen.
Iof rör det nog sig mer om dåligt självförtroende, för nu har jag fått för mig att jag inte har nått att säga åt sånna killar i uniform, att jag inte får deras respekt lixxom. lilla jag mot dom =)

Jaja, vi får se, men håll era tummar =)

Kommentarer
Postat av: Issah

JOOOO men tacka nu ja till denna linjen Jess!!

Vet att du säkert hade passat så himla bra inom yrket! Be proud babs!

2008-06-04 @ 00:06:11
Postat av: blondiie

ISSAH!!!!!!!!!!!!!! heeeeeeeeeeej, kul å se dig, tack!

kram på dig gumman

2008-06-04 @ 11:21:20
URL: http://blondiies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0