Hur man väcker en jourarbetare en Söndag =D

Herregud vad jag är rolig!
Andreas kör jouren denna helgen och får sova hemma (för mig med =D)
Inatt så har alltså han sovit hemma =)

Nu på morgonen när han vaknade så låg man ju å kelade som vanligt.
Så säger han:
Fan va jag har sovit gott hjärtat!
Å då svarar jag:
Ja, du har ju inte ens vaknat när larmcentralen har ringt....

Herrejävlar va han flög upp, typ 2 meter i luften och skriker VAAAA???
-Jo, men jag lät dig sova du verkade så trött!!!!

Haha, trodde seriöst han skulle dö i en hjärtinfarkt!
Så jäkla roligt så det fanns inte....
Så nu är han inte så vansinnigt trött efter morgonsexet längre=)
Tänk så snäll jag är. Skitduktig på att få folk att vakna=)

Det var SKIT kul....
Sen fick han iof larm 10 minuter senare=)

Hjärtat, jobba lugnt!

Andreas tankar...

Andreas: Jag har bara tagit dig för uniformen =(
 
Själv så anser jag mig vara LIIIITE snyggare *asg*


Kommentarer
Postat av: Anonym

020- 912 912 Är det dit man ringer när man behöver assistans med morgonsex eller en trasig bil. Jag behöver hjälp med både och för tillfället. Bilen min är trasig och morgonsex får jag inget för tillfället eftersom jag har mens.

=P

2009-07-26 @ 12:19:44
Postat av: Blondiie was here=)

Anna hjärtat lilla, jag har IP-koll....

Du får låna han om du är sexuellt utsvulten =)

Men bara till bilen dock=)



Jag säger ju du inte skulle gift dig!

Å definitivt med han om han inte kan bilar!

Skärpning lilla Bitchen =)



pöss

2009-07-26 @ 12:59:53
URL: http://blondiies.blogg.se/
Postat av: Anna

Määäh... jag skrev mitt namn.

Men tur att du känner igen mitt IP ^^



Förresten så kvittar det om min man kan bilar eller inte. Han betalar räkningen när den kommer från verkstaden iaf ;)

Och han kan tillfredställa mig 3 veckor av 4 så han är godkänd =P



Pözz

2009-07-26 @ 18:38:46
Postat av: Andreas

Snart dax att skaffa hem en sån där ekg grejsimojs om du ska fortsätta göra så mot mig.Så för säkerhets skull kan ju du koppla upp mig med den innan morgonsexet.

2009-07-26 @ 21:13:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0