Lördags uppdatering=)

Igår var en skön dag=)
Började dagen med att shoppa =)
Underkläder i massor =)

Andreas.... Du vet ju jag gillar underkläder..
Så att jag *host* uhmmm, eh, jag lixxom tänkte *host* du sponsrar va???
Kvittot ligger på bordet=)
Men innan du tittar så kom ihåg du älskar mig...
OCH tänk på det när du får hjärtinfarkt =)
Hahaha, skojjade bara...
Det var halva reapriset, så du vet vad du är värd...
Du är värd att se mig i halva reapriset underkläder, men damn their hot!!!

Iaf...
Sen var jag och Emelie på barnkalas=)
Alex fick "jobba" med Andreas till bådas stora glädje....

Så åkte vi med en stund och bärgade lite bussar....
Man vill ju inte skryta va...
Men FAAAAAAAAAN va jag kör bra=)

Klarar ju fickparkera den där lilla prylen utan problem, å jäklar vad jag placerar fint å kör bra...
Eller hur Andreas!! *sparkar på benet*

Så åkte vi och käkade på resturang och faaaaaaaaan va gott det var!
Sen åkte vi till havet!!!
Underbar kväll!!

Träffade en annan bärgare och tjötade lite.

Sen åkte vi till min pappa....

Här kommer lite kort:

Emelie myggan


Ursäkta men är vi inte i Sverige??
Vad i helvete står det???
Jag fattar inte, men så här är bussarna märkta....


Första hjälpen mot Blondiie!!!
Plåster på munnen...
Tyvärr...
I speak my mind!!!


Havet:




Love U babe:


Kommentarer
Postat av: Egoinas mamma

Men fick vi inte se foto på underkläderna? ;D

2009-07-26 @ 14:00:07
URL: http://egoinasriktigamamma.blogg.se/
Postat av: syren

Härliga bilder!

2009-07-26 @ 15:25:32
URL: http://www.metrobloggen.se/abc
Postat av: Kadri

sv. tackar

ja det verkar så. härliga bilder.

2009-07-26 @ 17:51:04
URL: http://livetivillavillekulla.blogg.se/
Postat av: Andreas

Jaha ,tunnare plånbok, blåmärken på smalbenet, en bucklig bärgningsbil vet inte va man ska säga. Och Blondiie kunde du inte låtit plåsterhelvetet suttit kvar de va ju så jäkla tyst o lugnt. Puss på dig ;)

2009-07-26 @ 21:05:38
Postat av: Madde

Tipsar om en tävling - min egna första tävling.

Hoppas att du vill vara med. :)



Kramar Madde



http://metrobloggen.se/jsp/public/permalink.jsp?article=19.10818101

2009-07-27 @ 18:25:14
URL: http://metroblogge.se/vhdbrud
Postat av: Ninja

Önskar dig en skön sommar.....tittar förbi i farten :)

2009-07-27 @ 19:01:15
URL: http://metrobloggen.se/nordtellus
Postat av: Anonym

Ja verkligen fina bilder. Tyvärr förstår inte Andreas att hans Amanda Som han GLÖMT.... tittar också, Andreas ljög han skulle till Frankrike hjälpa farfar. Vi i familjen är vana vid hans lögner han lever i en världs som ej existerar. HANS VÄRLD,,,, Han påstår han inte har någonstans att bo du har slängt ut honom. Han tror väl om han glömmer sin dotter så är allt frid och fröjd då kan han bo där, Amanda förstår att du blondiiii avskyr henne. Men hennes pappa kan du aldrig ta ifrån henne. Han är på god väg att förlora rätten vara hennes pappa. Men då blir väl du vårldens tokigaste morsa glad, Skriv inte ovh ge sken av vilken supermorsa du är, Är du det så grattis hela Sverige måste väl inte bekräfta det. DU oc ANDREAS är nog stöpta i samma form. Undrar hur länge han tycker det är okej att du också jobbar med det du gör. Då kan ju inte alltid vara han som är tröttast men... då får ni göra upp. Hoppas du slår hårdare tillbaka och inte tar det utan anmäl det direkt. Tyvärr gjorde inte min dotter det vi har bara korten kvar- Visa det är STAKE i dig Andreas. GLÖM INTE AMANDA!!!!!!!!!!!!

2010-04-17 @ 22:22:52
Postat av: Blondiie was here=)

kan inte annat än skatta åt dig, du är lika sjuk som din dotter, äpplet faller inte långt från trädet....

BTW så tänkte jag ringda din dotter dotter imorgon å informera henne om att DU sett till han ligger på sjukhus=)



BTW tack för dina älskvärda äktenskapstips, saken är att jag JOBBAR jag särar inte på benen å tar emot pengar i 10 års tid....

jag gnäller nite för jag jobbar......

sen om andreas skulle lyfta en hand på mig så skulle det vara det sista han gjorde, å andra sidan kanske jag inte är värd stryk som en viss annan madame...

so long din jävla dåre.....

2010-04-18 @ 00:27:25
URL: http://blondiies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0