Gymet here I come

Nu skall jag träna....
Är ledsen arg och känner mig värdelös....
Livet suger rejält.
Och jag är less på skiten.
Jag vill inte mera!

Åker å tränar Body Combat, solar och får massage så känns det kanske bättre=)



Body Combat (BC) är ett förkoreograferat non-contact, högintensivt 60 minuters gruppträningsprogram inspirerat av kampsporter som karate, kickboxning, taekwondo, tai chi, kung fu och muay thai från Les Mills International på Nya Zeeland.

Musiken i Body Combat är intensiv och ofta i form av techno, Happy Hardcore, trance och hårdrock.

I Combat-låtarna så jobbar man med slag- (Jabb, Cross, Hook, och Uppercut) och sparkkombinationer (frontkick, back kick, sidekick och roundhouse kick) medan Power Training-låtarna är uppbyggda av enbart slag. I muay thai så jobbar man med mycket knän och armbågar. Styrkedelen består främst av sit-ups, armhävningar och andra styrkeövningar med den egna kroppen som motstånd i olika kombinationer och mönster. Passet innehåller även katas och rörelsemönster med hög symbolik till olika kampsportsstilar inom både karate och taekwondo, och i nedvarvningen mer avslappnande rörelser i likhet med tai chi.


Kommentarer
Postat av: Makedonk

"Body Combat (BC) är ett förkoreograferat non-contact".. Ville bara understryka det.... Du får INTE, absolut INTE sparka eller slå ner den bredvid dig!!!



Kramis =)

2009-10-26 @ 17:29:49
Postat av: Ninja

Livet är komplicerat....men värdelös är du absolut inte och HÖR SEN!

2009-10-26 @ 18:48:55
Postat av: Pia

Hoppas du kände dig bättre efter träningen.. Ibland är livet "skit"!!! Kram på dig!

2009-10-26 @ 18:59:50
URL: http://anjocapi.blogg.se/
Postat av: Blondiie was here=)

Makedonk... Kund du inte sagt det LITE tidigare????



Ninja, det är jäääääääääkligt komplicerat men tack för din fina kommentar!



Pia det känns allt lite bättre=D



2009-10-26 @ 20:29:41
URL: http://blondiies.blogg.se/
Postat av: Makedonk

Meh! Jag skrev ju 11 min efter att du publicerat inlägget. Eller om du hellre vill, typ 2 min efter att jag kom hem från jobbet :P



Kramis =)

2009-10-26 @ 21:07:07
Postat av: Blondiie was here=)

Då satt jag i bilen!

Nästa gång Plingelingar du!

Kapish?

2009-10-26 @ 21:09:57
URL: http://blondiies.blogg.se/
Postat av: Nanna

Ha,ha, Älskar ditt förra inlägg om bilreklam! Hoppas din dag blir bra! :)

2009-10-27 @ 10:00:25
URL: http://honkytonkangel.blogg.se/
Postat av: Peter Olofsson

Va? Är min favorit Blondin ledsen....hm...vet inte vad jag ska göra för att muntra upp dig, hoppas det är lite bättre när du läser det här och du har tränat av dig lite grann. Ledsen och trött får du vara, men värdelös aldrig, läs din egen blogg så hittar du en bit av dit "värde", högt och lågt om allt, i bästa Blondiistil.

Har gjort ett inlägg helt i din stil, sno det rätt över, mina bilder går att kopiera (ler)ingen länk visar ju att vi "hör ihop"!

Var rädd om dig på alla sett och ha det så bra som det bara går!

Kram ifrån Oumberlige Peter eller var det kanske Omöjlige Peter?

2009-10-27 @ 20:51:22
URL: http://oumberligating.blogspot.com
Postat av: Pia

Vad har hänt som gjort vår glada Blondie ledsen?? Ingen uppdatering här ju.. Skickar en kram!!

2009-10-28 @ 17:58:37
URL: http://anjocapi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0