Andreas hus-regler nu när det är VM-kval

 Husregler under Fotbolls VM

- Blondiie får ej tilltala husherren under matcherna men gärna lyssna på hans sakkunniga kommentarer. 
Alltså! Håll Käft & Lyssna! 
 
- Senast en kvart före varje match skall husdjur och små barn vara utfodrade och lagda i viloläge. 
 
- Senast fem minuter före varje match skall det vara serverat minst tre kalla pilsner eller drinkar-
dessa skall bytas ut i halvlek. 
 
- Blondiie får inte under några omständigheter försöka fresta husherren med utmanande kläder under matcherna eller på annat sätt försöka missleda hans uppmärksamhet från TV-bilden. 
 
- Endast besökare som önskar avnjuta fotbollsmatchen är välkomna.
SVÄRMORSBESÖK är strängeligen förbjudet. 
 
- Blondiie får ej lämna huset under sändning eftersom husherren kan komma att behöva hennes tjänster i samband med extra förplägnad vid straffsparkar eller förlängningar. 
 
- Alla måltider serveras senast en halvtimma innan matcherna och alla samtal om annat än fotboll är förbjudet under måltiden. 
 
- Om Sverige helt oväntat förlorar en match skall alla i huset bära sorgeband och iakttaga sorgetiden fram till nästa vunna match.  

RYSARMATCH!!! 


Kommentarer
Postat av: mickis

Vi har precis samma husregler under wm kvalet... + att det är obligatoriskt med dryck till matchen.. en brygd av humle & malt & vatten.. Är ngn sport dryck tror jag ;)



Ha en fin torsdag!

2009-09-10 @ 11:53:46
URL: http://mermickis.blogspot.com
Postat av: Anonym

din lille fjant. Förstår du regregerat till toffel, men glöm ej din dotter. Hon går sönder för du inte kan slå näven i bordet varannan helg. Hur kan du låta henne beSTÄMMA OM NÅR DU SKALL TRÄFFA DIN DOTTER. GÖR DU INTE SOM HON SÄGER KASTAS ALLA DINA VÄSKOR UT OCH DU STÅR ÅTER PÅ GATAN. jAG KÄNNER IGEN DETTA SAKER UPPREPAR SIG HELA TIDEN, bLI EN MAN NÅGON GÅNG OCH VISA DIN TANT DÄRHEMMA VEM SOM BESTÄMMER. SÅ LÄNGE DU INTE HAR EN ADRESS OCH EN LÄGENHET SOM ÅR DIN KOMMER DU EJ FÅ TRÄFFA DIN DOTTER SOM HON LÄNGTAR EFTER. HON ÄLSKAR SIN PAPPA MER ÄN NÅGOT ANNAT. sNÄLLA ANDREAS TÄNK EFTER, DU KOMMER ATT FÖRLORA ALLT OM DU INTE VAKNAR SNART. SKALL DU SKÄLLA PÅ NÅGON SÅ HAR DU MITT NR, X SVÄRMOR

2010-03-18 @ 23:00:40
Postat av: Anonym

FÖRLÅT INGET ILLA MENT VAR BARA TVUNGEN LÄTTA MITT HJÄRTA. DU VET MINA BARNBARN GÅR FÖRE ALLT FÖR MIG.HÖN ÄLSKAR SIN PAPPA ÖVER ALLT ANNAT OCH FRÅGAR SIG HELA TIDEN VAD HON GJORT FÖR FEL. HON HAR INGET GJORT...... DET VET DU MEN HON GÅR SÖNDER. SNÄLLA LOVA INGET SOM DU INTE KAN HÅLLA. DET ÄR DEN STÖRSTA RÄDSLAN OM OCH OM IGEN. ETT BARN KLARAR INTE AV ATT BARA BLI LOVAD LOVAD LOVAD. ÄNDRAT ÄNDRAT ÄNDRAT. SLUTA MED DET ÄR DU SNÄLL. FLICKAN HAR JÄMT ONT I MAGEN UNDRAR VARFÖR INTE PAPPA TYCKER OM HENNE.

2010-03-18 @ 23:14:11
URL: http://HOTMAIL@COM
Postat av: Anonym

INGEN MER ÄN DU JAG OCH DIN NYA JESSICA SOM VET OM ATT JAG SKRIVIT. INGEN ANNAN VET OCH SKALL EJ VETA. MEN JAG TROR DU FÖRTÅR MIG, NO HARD FEELING HOPPAS JAG. LEV VÄL MEN GLÖM INTE DIN EGEN DÖTTER. HON VET INTE OM DETTA HELLER EFTERSOM HON BLIR RÄDD ATT JAG NU GJORT HENNES PAPPA ARG OCH DÅ BLIR DU ARG PÅ HENNE TROR HON. LEV VÄL,,,,,

2010-03-18 @ 23:21:21
URL: http://HOTMAIL@COM
Postat av: Blondiie was here=)

ja du lilla f.d svärmor, detta har nu polianmälts för trackaseri, ärekränkning samt förtal!



Som jag sa i telefon.

Jag har läst hela utdraget ur socialens papper, du borde läsa dom så ser du nog att läget är LITE annorlunda. Att hålla ett barn från en förälder är ett allvarligt straff...

Det är en skrämmande utredning, å ännu mer skrämmande att du inte inser allvaret utan är så färgad av andras ord att du inte sätter dig ner å tar en ordenlig funderar hur det EGENTLIGEN ligger till.

Istället för att spy galla på Andreas borde du kanske säga "tack, för att du försörjde min dotter i 10 års tid" Men det är klart, tacksamhet verkar inte ligga i er släkt.

Det finns en HEL del som kan ändras ang Amandas hemförhållande, det vet du å jag å alla andra med.

Du talade om i telefon att du inte vill lägga dig i, varför skriver du då på MIN blogg. Du har precis startat upp detta.

Å du har svart på vitt precis som din dotter klargivit att Andreas återigen inte får träffa sin dotter. Ni är sånan ess ni två =)

Ang vem som har med detta att göra har flera instanser fått ta del av din lilla berättelse!

Ha en trevlig helg!



2010-03-19 @ 15:17:28
URL: http://blondiies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0