Fy fan för falska jävlar

Vissa människor kan gå över lik för att få det dom vill.
Vissa människor kan sälja sin själ för att få kärlek.
Vissa människor ljuger för att få bli älskade.
Vissa människor spelar fromma lamm när dom egentligen är en jävla best.
Vissa människor hittar på patetiska lögner för att få stå i centrum och låta älskvärda.
Vissa människor säljer tom sin egen familj för att dom är själviska egoister.
Vissa människor dom är inte värda ett liv.
Vissa människor har panik sanningen kommer fram.
Jag föraktar dessa människor.

Tyvärr så tyckte jag om denna människa rejält mycket fram tills idag när jag fick reda på annat.
Jag trodde på denna människa. Tyckte om denna människa. Tänkte mycket på denna människa.
Tyvärr visade det sig jag var en del i ett sjukt spel. Att denna människa utnyttjade mig för att playa andra.
Jag har lekt färdigt med dig, nu får du hitta andra vänner i sandlådan att kasta sand på!

Jag kan säga mångt å mycket, men jag står alltid för mina ord, och jag står för det jag gjort, för det som gömms i snö kommer fram i tö.
Jag hoppas sanningen kommer fram även denna gång.
Då skall jag hoppas du slipper brinna ihelvetet för dina lögner din orm.
Jag hoppas du istället får leva med lögnerna du skapat och familjer du förstört.

Du må ha vunnit nu, men vännen min, livet är långt å jävlar vad du kommer få brinna...
Skrattar först som skrattar sist.

Iof skall jag tacka att jag betyder så mycket i ditt liv att det enda du bryr dig om är mig =)
Att dina dagar går ut på att försöka få bort mig och komma på nya lögner!
Skoj att jag är så betydelsefull vännen.
Verkligen!
Inte lätt att vara mig, att behöva konkurera med mig =)
Jag vet=)

Ne fan, inte kul att du blev värd ett helt inlägg, men det är sista gången jag ödslar energi på dig.
Har ärligt talat inte tid heller.

Have a nice life!


Kommentarer
Postat av: Anna

Livet är fullt av svekfulla människor.

Man tror gott om andra även fast det finns indikationer att man inte ska göra det.

Man styrs att tro vissa saker av andra människors värderingar och åsikter. För man tror gott om folk.



Ack vad livet vore lätt om man var en känslokall människa. Att man inte brydde sig om andra.

MEN vem vill leva så.....hålla på och såra folk för att man själv mår dåligt i sitt hjärta. Det håller inte i längden.

Glömma och förlåta fungerar till en gräns. Men detta ska man nog ha kvar långt inne....för folk man förändras.....till det bättre.



Ha det gött !!

Anna

2010-01-03 @ 11:30:57
Postat av: Smultronet

Det är ju moget att ta ut det på bloggen istället för att ta det med personen i fråga. Moget att dra in andra.

2010-01-04 @ 10:26:10
URL: http://smultronstallet.devote.se
Postat av: Blondiie was here=)

Tro mig denna människa vet vad jag tycker! å passar det inte att läsa MIN blogg å du inte accepterar va JAG skriver föreslår jag du läser andra bloggar =)

2010-01-04 @ 11:31:14
URL: http://blondiies.blogg.se/
Postat av: Anna

Tycker att Smultron har underliga kommentarer med tanke på det jag läste i hennes blogg ^^



Hon skriver att hon är anonym i sin blogg.... är det moget ?

Inte tordas stå för det man skriver.

För det gör Blondiie !!



Stå på dig Blondiie och skit i vad folk säger

Have fun !

Anna

2010-01-04 @ 19:30:43
Postat av: Blondiie was here=)

Ja moget man står för vem man är!

En kommentar har jag tagt bort helt å den var ÄNNU mer komisk, dessutom skrivet med en adress som var störtrolig! sen när man gör en IPsårning visar det sig dessutom vara en tjej vars blogg man följt bra länge! Komiskt komiskt att folk som det inte ens berör tar åt sig=) JObigt med folk som säger vad dom tycker!

2010-01-04 @ 21:43:56
URL: http://blondiies.blogg.se/
Postat av: Smultronet

Finns en anledning varför jag är anonym, sedan hänger jag inte ut folk på min blogg. Stor skilnad.

2010-01-05 @ 12:55:14
URL: http://smultronstallet.devote.se
Postat av: Blondiie was here=)

å jag har inte häångt ut någon heller men står du inte för vad du tycker så zip it!

2010-01-05 @ 22:15:23
URL: http://blondiies.blogg.se/
Postat av: Blondiie was here=)

Å om du inte hänger ut nån?m va fan är detta????



You know who you are

Jag är inte ute efter att hänga ut någon, därför är jag anonym och jag nämner inga namn. Men jag hoppas innerligt att om denna människa skulle komma förbi denna blogg någon gång och ser det här inlägget, att det är riktat mot honom.



Det är inte många gånger jag säger det här, men världen hade varit en bättre plats om du inte var född. Du är inte värd någon frihet och du borde spärras inn för evig tid! Om en människa sårar bara mig så kan jag förlåta, det tar tid men det går. Men om en människa sårar min familj, då är det en helt annan sak. Sårar du min familj, mitt eget blod, så kan du räkna med att jag kommer aldrig säga ett vänligt ord till dig eller om dig! Jag kommer inte tveka att berätta om att du förstörde min familj och att vi var tvungna att börja om på nytt igen. Du fick mig att lämna min familj på grund av ren skräck, du skiljde mig från min älskade mamma när hon behövde mig, och det förlåter jag dig aldrig för. Du har förstört så mycket för mig och min familj, inte minst min mamma, och jag önskar dig evig olycka tills den dagen du dör! Min mamma lyckades göra sig fri från dig, jag är stolt över henne. Hon är den mest underbara människan på denna jord, hon är värd någon ting. Till skilnad från dig som är värd precis det du är - olycka!



Kalla mig hård om ni vill, döm mig, men ni som inte varit med om det - gör ingenting. För ni som inte har hört en man upprepade gånger säga till er mamma att han ska slå ihjäl henne har ingenting ni skulle ha sagt, för ni vet inte. Ni vet inte vilken oerhörd ilska som bildas i en, vilket hat som helt plötsligt finns innom en själv. Det hatet är något jag aldrig kännt förut, men det gör det bättre att mamma har lämnat denna ynkling till man.

2010-01-05 @ 22:18:12
URL: http://blondiies.blogg.se/
Postat av: Anna

precis vad jag läste och syftade



kors i taket

Blondiie och jag är överens om ngt ^^

2010-01-06 @ 14:51:14
Postat av: Blondiie was here=)

MOhahahaha det händer inte så ofta....

Jag vet mycket väl vem personen är å vem hon skrivit om!

2010-01-06 @ 20:31:49
URL: http://blondiies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0