Dagens nolla


Kommentarer
Postat av: Gråvarg

Stackarn, han kommer ju aldrig att få bli pappa! Bara nuppa tjejer på fyllan, och när de nyktrar till - dagenefter-piller eller abort... LOL

2010-04-01 @ 07:04:24
URL: http://metrobloggen.se/graywulf
Postat av: Hajnalka Andreas före detta svärmor

Du är väl inte smart eller? Du har som vanligt ljugit för si dotter Amanda. Du skulle till Frankrike för du skulle köra ner en bil för farfar.Men hur föklarar du att du var på Legoland med blondiie och hennes barn. Skäms du för din dotter som du inte tfäffat på 2 månader. Din lilla blondiie bestämmer inga men... jag vet. Amanda får inte vara där dom dagar du vill träffa henne. Hur mår Amanada. Det kan jag och alla runt henne bekräfta. Hon är en olycklig liten 9 årig tjej som axlar en tung börda. Du hittar alltid på ursäkt. Är det inte du som har ont i hjärtat så sitter du vak hos din pappa vilket du aldrig gjort. Dom gångerna du ändå hade Amanda sa du #om pappa svimmar när han kör bil klappa mig hårt bara och ring 112. Vad handlar allt detta on. Jo. Hypokrondi Amanda frågar vad hon har gjort för fel att inta pappa gillar henne-. Inget. Inget. Inget. Vad blir nästa ursäkt. Din lilla blondiie bestämmer inte över Amanda. Är du rädd att hon slår dig. Annars var det du som stod för misshandel. Har du blivit toffel min lille pojk. Det är inte likt dig

2010-04-13 @ 22:51:32
URL: http://blondiie.se
Postat av: Blondiie was here=)

Du är ju fan sjuk i huvudet....

Skall jag lägga upp hela socialutredningen på bloggen där det står i klartext hur illa hon far hos sin mor?

lägga upp alla anmälningar som både skola och bostadsförmedlingen gjort om vanvården av henne?

Hur dåligt hon mådde när socialsekreterarna blev chockade över hur hennes mor pratade om hennes pappa och vad amanda gjorde när hon pratade så illa+

skall vi dra upp att hon får bo hos dig då inte modern är kapabel att sköta om henne då hon leker med knivar å skall ta livet av sig?

Skall vi lägga upp att hennes största dotter körs hem av polisen titt som tätt för snatterier av knivar?

Hur skolan reagerar att hon återigen ionte får gå i skolan?

Ni har kört en jävla häxjakt från dag ett å manipulerat amanda. Om han nu är en sån katastrof som pappa, misshandlar, å är hypokondirker, varför håller ni på då istället för att "skydda" henne???

Från dag ett har ni gjort allt för att förstöra.

I ditt förra inlägg skrev du svart på vitt att han inte kommer få träffa henne förrän den dagen han har en egen lägenhet?

Sen är det ganska grova förtal om misshandel, varför anmälde ni inte då? Å så är han nu en toffel för vaddå?

Ni hindrar jujämt hans umgänge?

Vet du vad Hajnalka och Jessica som jag med vet läser bloggen.....

Skriv rätt ut: jag vill du lämnar Andreas....

skriv det ja då gör jag det, eftersom ni påstår att allt är mitt fel, då skall jag ge upp min egen lycka så får ni foprtsätta eran häxjakt....

All You have to to is type it: VI VILL DU LÄMNAR ANDREAS....

För nu har jag an fåt nog av er jävla skit, låt oss vara ist, Jessica är ju för fan omgift, kanske dax att släppa taget om Andreas nu, men som sagt, skriv det så lämnar jag han, så har ni vunnit,.,.,.

2010-04-14 @ 14:14:59
URL: http://blondiies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0