Välkommen till mitt liv, det du inte vet själv, vet alla andra

xxxxxxxx säger (17:26):

*tungt i huvudet i dag?

Jessie-Goddess Blondiie-Queen of Dc. I don´t need your attitude, I´ve got one of my own so keep your drink just give me the money säger (20:31):

*nej inte alls jag drck in

xxxxxxxx säger (20:32):

*ändå så dansa du på bordet på dubliner?

*ok klättra på kopparmärra



Hmmmm, det KÄNNS som om visa kort inte skall bli offentliga =)
Dessutom så låg jag ner på golvet å spelade luftgitarr, dansade på bardisken, blev nersliten av ordningsvakt och hotad att åka ut  jag inte slutade dricka.....
Problmet var att jag inte drack.
Dessutom då besteg jag kopparmärra, dansade på bord, diskar bänkar scen.....
Men jag var fan the dancing queen där ett tag till allas ljubel )(
Ja detta kan inte bli skönare.....
Det var väl en del av "roligheterna"
sen bölade jag ju som en gris mellan varven med men va fan =)
Det är lite svårt att fly från livet och sig själv.....


Kommentarer
Postat av: Makedonk

Tjena Bruden!

Låter som att du hade stundtals roligt iaf... Men frågan är: Lyckades du locka dit brandmännen?

Ha det gott så hörs vi - om du har tur ;-)



Kramis

2010-05-09 @ 21:00:10
Postat av: Blondiie was here=)

dom ville släcka min eld, blir ju lite pinigt att gå till jobbet nu imorgon =)



Hahahha

2010-05-09 @ 21:04:05
URL: http://blondiies.blogg.se/
Postat av: Blondiie was here=)

Dessutom var jag hemma redan 4 =D

Efter en liten cocktail sov jag som aldrig förr....

2010-05-09 @ 22:29:29
URL: http://blondiies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0