10 månader idag....

Lär mig tro på kärlek,
lär mig lita på känslor.
Få mig att älska
såsom jag en gång kunnat.
Älska mig och var ärlig
så att jag ännu en gång
kan känna tillit och trygghet,
så stanna hos mig en stund.
Eller För Alltid!

Här, i den stilla gryningen
Kan jag känna, allting andas, igen
Dom tunga molnen,
drev iväg med vindarna
Inga tårar, ifrån himlen,
blir till regn
Vi, hör orden i en sång, som
finns kvar här i våra hjärtan
Nu, i lugnet efter storm 


Och när natten sänker sig
Är vi trygga i varandras andetag
En vind, som smyger sig hit in,
bär en doft utav vilda rosor



Kommentarer
Postat av: Andreas<3

Grattis gumman... ;)

2010-10-27 @ 16:51:59
Postat av: Blondiie

tack det samma lilla hjärtat

2010-10-27 @ 16:59:27
URL: http://blondiies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0